keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Radalla taas!

Heippa taas ja KIITOS tuhannesti, taas uusia lukijoita wou! (Anteeks, en jaksanut väsätä rajoja tolle kuvalle...)
Kipeydestä ollaan selvitty, ja oon ollut taas jumpassakin, les millsin tanssitunnilla ja taisin jo täälläkin mainita että olen rakastunut. Perjantaina seuraavaksi sama tunti, huomenna bodypumppailemaan!
Tänään vedin pikkusen lihaskuntotreenin, koska on koeviikko niin en ehdi hirveesti salille.

Vaikka vannoin täällä, etten ala totaalista herkkulakkoa pitämään, niin taisin puhua läpeä päähäni. Olen nyt pakon edessä, sillä mulla ei yksinkertaisesti toimi se, että saan syödä herkkuja vain silloin tällöin. Mähän söin niitä todella usein, joten nyt on jo toinen päivä takana ilman herkuttelua, ja olen tähänkin jo tyytyväinen. Lauantaina varmaan Putouksen (<3) kunniaksi syön tumma suklaa-patukan, mutta se saa mennä! Jos ja kun siihen asti ilman herkkuja pystyn olemaan... Olen löytänyt ihan kivan naposteluruoan, nimittäin ne tumman punaiset viinirypäleet! Ihania.


Tässä muuten mun tämän päivän iltapala: viinirypäleitä, banaania, rasvatonta maustamatonta jogurttia ja itsetehtyä omenasosetta. Tosi hyvää varsinkin toi jälkimmäinen! Mitäs muuten ootte mieltä tällasista "oikeista" kuvista välillä?

Tsemppiä muillekin, ja kiitos ihanista kommenteista!

4 kommenttia:

  1. Jeejee päivityyyyssshhh!!!!!!!

    Fitness-paketeista saa ilmaislippuja noile les mmills-tunneille, täytyy tulla kokeilee sit lukulomalla! :-)
    Ja tost herkuttelust niin mulla toimii se et on yks tummasuklaalevy, ja syön siitä noin yhdn rivin per päivä. Sit vetelen kaikkii sokerittomii pastillei pitkin päivää... Ja jeesii et joku jaksaa oikeasti kuvailla tälläseen blogiin :):)

    VastaaPoista
  2. Seea: joo, sun pitää kattoo jos jossai teidän lähelläki menis niitä les millsejä!
    Ootko maistanu Läkerol-cobacabana -pastilleja? Ne on niiiin taivaallisia, mä oon ihan koukussa niihin :D Ja sokerittomia!

    VastaaPoista
  3. kai ymmärrät et näissa monissa sun laittamissa kuvissa on ylipainonen nainen ? niin kun tässäkin .... taidat inspiroitua tosi hyvin lihavista

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: ymmärrän, ja mä inspiroidun realistista tavoitteista, joita nää kuvat mulle on. mä en tahdo kuulua niihin blogeihin, jotka laittaa niitä 40 kiloisia luurankoja postauksiinsa.

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!