maanantai 27. helmikuuta 2012

Tulevaisuus

Haluan:

- kävellä pidempiä matkoja ja reippaasti, esimerkiksi koulusta kotiin näyttämättä tältä:


- kävellä kesällä shortseissa ja hameessa ilman että reidet hankaavat yhteen ja se sattuu!

- harrastaa mun lempiurheilulajia niin, että kunto kestää

- istua jonkun syliin ilman että tarvitsee pelätä toisen puolesta...


Mitä en halua: 

- tulla kutsutuksi laihaksi. Oon sitä mieltä, ettei se ole todellakaan kehu.

- mahtua S-koon vaatteisiin

- tulla pakkomielteiseksi tästä koko projektista.

Yksinkertaisesti mä en halua olla laiha, tahdon vain sporttisen ja sopivan vartalon. Mun mielestä sellaiset tikkujalat on oksettavia, ja tahdon säilyttää nämä muotoni jotka minulla on.

4 kommenttia:

  1. Jee! Tsemppiä, hyvältä kuullostaa! :)

    VastaaPoista
  2. Löysin sun blogin jotain ihan ihme kautta, mutta rakastuin tähän heti. :)
    Ihanaa kun on ihmisiä jotka haluaa näyttää normaalilta.
    Jään lukemaan, tsemppiä! (:

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!