keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

get FIT


Heippa! Mulla oli äärimmäisen omituiset pari päivää tossa viikonloppuna. Siis olin satavarma että nyt on joku masennus tullut, mulla ei ole koskaan ollut tuollaista oloa! Mikään ei kiinnostanut; ei ruoka, ei liikunta, ei muu kuin nukkuminen. Maanantaina mulla oli vapaapäivä koulusta ja duunista, ja kun heräsin niin ainoa asia joka tuli mieleen oli taas nukkuminen...ettei tarvitsisi ajatella mitään. Okei, tuli sitten yhtäkkiä sellainen fiilis että mitä helvettiä tapahtuu?! Sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, soittelin pianoa ja lähdin juoksemaan, ja tuli heti parempi fiilis. Sitten kun tiistaina pääsi takaisin töihin ja arkeen, tuli jo paljon parempi fiilis. Kiitos näistä teini-iän hormoneista.

No joopajoo, tänään on päästy ihan hyvin jo liikkeelle, olin salilla vetämässä ylävartalotreenin ja nyt just tuolin tuolta ihanasta, raikkaasta sateesta juoksulenkiltä. Syömiset ovat menneet hyvin, lukuunottamatta satunnaisia hiilaripommeja. Ruokani on aina ollut todella hiilaripitoista, ja siitä on vaikea päästä eroon.

Palaillaan! :) ps. Menen vaa'alle huomenna :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!