torstai 8. maaliskuuta 2012

Reippailija täällä hei





Moikka! Oon tosi iloinen että oon saanut liikunnat sujumaan; toissapäivänä olin jumpassa, eilen tein tein salilla tosi kivan ohjelman ja tänään taas aamulla heräsin tanssijumppaan sekä Flow:hun, joka oli muuten kuolettavan tylsä... 55 minuuttia pelkkää venyttelyä 60+ naisten ympäröimänä, tosi kiva. Niin ja joo, illalla kävin naapurin (yliaktiivisen) koiran kanssa tunnin reippalla lenkillä, joka kyllä kostautui mun couperosa-iholla... Naama oli punainen kuin paloauto eikä tämä punotus ole oikein vieläkään laskenut.
Ruoka mulla nyt vähän tökkii, kun tuppaan tuota leipää tunkemaan naamaani koko ajan! Ja ruoka-annoksia pitäisi myös pienentää.

Seuraavaksi ehdin jumppaan vasta sunnuntaina, yritän kovasti pysyä herkuttomalla linjalla! Ps. Haluaisin Nicki Minajin pepun..

...tai tääkin olis aika fine.

1 kommentti:

  1. Nicki Minajin pepun saa ainoastaan implanteilla, joten olen varma että sinulla on parempi luomupeppu :) Se wanabe-räppäri on ihan muovinen olento.

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!