maanantai 12. maaliskuuta 2012

Voimafiilis





Moikkamoi! Mulla on tällä hetkellä tosi hyvä fiilis. Syömiset ovat menneet aika nappiin (paitsi tänään tuli syötyä liian vähän) enkä herkkujakaan ole napostellut. Kokeillaan poikaystävän kanssa olla tämä viikko ilman herkkuja, mitenköhän mun käy... Oli tosi kiva tulla kotiin ylppäreistä (!!) kun mummi oli tehnyt tuoreita, ihanan näköisiä suklaamuffinsseja. Jepjep, olisitte nähneet kuinka mun kuola valui.

Tänään olin taas Bodypumpissa, ai että mä rakastan sitä jumppaa. Tänään taas huomasin, että voin taas laittaa suuremmat painot kun joissakin lihasryhmissä. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, että reidet alkavat kunnon treenin jälkeen tärisemään? Esimerkiksi pumpin lopussa kun tehdään kyykkyjä niin reiteni tärisevät tunnin alussa tehtyjen reisilihasliikkeiden jäljiltä niin pahasti, että oikein pelottaa.

Nyt menen ansaitusti nukkumaan, ja katselen jos jaksaisin huomenna mennä tanssijumppaan. En ollenkaan välttele ylppäreihin lukemista!

Ps. En ole uskaltanut käydä vaa'alla. Tarviiko mun?

3 kommenttia:

  1. Mulla on vähän sama pumpin kanssa, askelkyykyt on ihan kamalia kun reidet vaan tärisee ihan hulluna.
    Mä kans käyn nyt paljon jumpissa ku ei oikein huvittais lukea kirjotuksiin :D
    Ei sun tarvi käydä vaa'alla jos et halua. :)

    VastaaPoista
  2. hei torvelo
    http://laholahna.blogspot.com/2012/03/blogit.html

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!