tiistai 20. maaliskuuta 2012

Still alive!


Heipsanssaa! Oli tässä pieni postailutauko ylppäreiden takia. No, kuitenkin, viikonloppuna tuli herkuteltua mutta onneksi nyt olen yrittänyt olla mahdollisimman aktiivinen tuon liikunnan suhteen. Sain tehtäväkseni käyttää naapurin koiruutta joka päivä tunnin lenkillä, ja sehän passaa! Olen nyt juossut (!! minä en IKINÄ juokse!) aika paljon noilla lenkeillä, ja ihan oikeesti olen huomannut että tuon viime aikaisen jumpparupeaman ansiosta mun kunto on kasvanut. Jaksan juosta helposti jo pidempiäkin (lue: teille muille varmasti lyhyitä...) matkoja ilman, että kieleni roikkuu maassa.

Huomenna en ehdi millään tonne kuntosalille jumppaamaan, mutta onneksi meillä on tuolla varastorakennuksessa pienimuotoinen kuntosali jonne mulla on jo oma ohjelmakin. Sinne meinaan sitten huomenna lenkkiä ennen tai lenkin jälkeen mennä vetämään lihaskunnon. Mulla on nyt jotenkin tosi hyvä fiilis tästä kaikesta! Nauroin itselleni niin paljon tänään kun poikaystävä meni kauppaan ja pyysin tuomaan pähkinöitä, no sitten muistinkin että helvetti sentään siinä yhdessä pussissa on +500 kaloria... Huusin nopeasti että "älä tuokaan" ja kiirehdin sisään etten muuttaisi mieltäni :D Mielessäni pyöri vain "vittuvittuvittuvittu"... En tiedä tajusitteko ollenkaan mitä selitin heheeeh.

Ruokapäiväkirjaa voisin taas alkaa aktiivisesti pitämään. Kiitos vielä kaikille kommenteille joita on taas viime aikoina tullut :) 

3 kommenttia:

  1. Kannattaa tehdä aina ensin lihaskunto ja sitten vasta aerobinen treeni. Aluksi on enemmän energiaa, mitä tarvitaan lihaskuntoon ja sitten kun hiilarivarastot on käytetty voi vielä lenkkeillä ja rasva palaa hyvin. Ja noista pähkinöistä, niissä on paljon hyviä ravintoaineita joten niitä on hyväkin syödä joku 5-20g päivässä, vaikka laihduttaa.

    VastaaPoista
  2. moikka! sulla on ihanan terveelliset tavotteet ja keinot päästä sinne, ehdottomasti liityn lukijaks! tsemppiä jatkoon, hyvin menee :) mä oon noita pähkinöitä kans miettiny tosi pitkään ku monet sanoo et ne ois ihanteellista laihdutusruokaa ku pitää hyvin nälkää ja niissä on terveellisiä rasvoja, mut niitä kaloreitakin on niin paljon että mä en oo toistaseks uskaltanu syödä! :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Okei, kiitos tosi hyvästä vinkistä! Noin mä sitten taidankin tänään tehdä :)

    elena: kiitos hirmuisesti :) tuo anonyymi tuossa yläpuolella kommentoikin noista pähkinöistä jo aika hyvin! kyllä niillä esim. suklaa on tosi hyvä korvata (kunhan ostaa niitä suolaamattomia!) ja pitää tietenkin syödä kohtuudella. Eikä niinkuin minä, eli koko pussi kerralla...:D

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!