perjantai 2. maaliskuuta 2012

Olo kuin onkimadolla

Heippa! Mä olen niin kuollut. Eilen olin Bodypumpissa (sain laitettua taas lisää painoja, jee!) ja tänään kävin tanssijumpassa. Okei, olo on kyllä sen mukainen että on tullut jotain tehtyä, mutta kun ei saa noustua edes portaita ylös pitämättä taukoa :D Syömisetkin on onneksi mennyt tosi hyvin, joten tuloksia pitäisi alkaa pian näkyä. Tosin olen varautunut siihen, että paino lähtee tippumaan todella hitaasti... En tahdo pettyä; sitten alan taas elämään epäterveellisesti ja sanot heipat kaikelle urheilulle.

Mulla on mahtava motivaattori: aloitan taas lajin, jota harrastin 11 vuotta, kun pääsen kuntoon. (Lue: en näytä elävältä kuollelta sadan metrin juoksun jälkeen) Tosi hyvä fiilis on nyt tästä kaikesta, huomenna kyllä alkaa työt ja siellä repsahdan helposti mutta päätin tänään että teen aamulla itselleni eväät ettei tule ostettua mitään epäterveellistä. Pitäisikö jättää rahat myös kotiin? Olisi aika varma keino hallita turhia osteluja.

Voisin pistää pitkästä aikaa ruokapäiväkirjaa.

Aamupala: minihiilarivoileipä juustolla ja kinkulla sekä mango-banaanismoothie
Lounas: Kalkkunakastiketta riisillä, päärynää, lasi maitoa
Päivällinen: nakkimunakas, salaattia, lasi appelsiinimehua
Välipala: proteiinipirtelö, banaani
Iltapala: Kana-caesar-salaatti, persikka-banaanismoothie, minihiilarivoileipä juustolla ja kinkulla

Niin joo, ja jumpassa meni pullollinen vettä. Oon ihan tyytyväinen syömisiin, toisaalta iltapala oli ehkä turhan raskas. Ohessa kuva taannoisesta iltapalastani, njam! Nyt painun pehkuihin, joten hyvää yötä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!