keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Slap me

Moikkista! Ihan oikeesti olen tulossa hulluksi. Blogin lukijat varmaan tietävätkin, että vihaan juoksemista. Siis ihan yli kaiken. Hengästyn todella nopeasti, jalkoja alkaa jo muutaman askeleen jälkeen särkeä ja sitä rataa. Tänään kuitenkin kävin sen koiran kanssa lenkillä ja juoksin puolet (PUOLET!) matkasta, ja illalla kun alkoi kaikki (lue:poikaystävä) totaalisesti vituttamaan niin päätin lähteä testaamaan jos lenkki auttaisi. Juoksin n. 3 km, minulle todella paljon, ja olin älyttömän poikki - mutta se oli kivaa! Jotenkin se tunne kun pistää kuulokkeet korviin, juoksee tuolla pimeässä ja unohtaa kaiken muun on huumaava. Okei, mä taidan harkita lääkitystä.

Tänään on syömiset menneet aika hyvin, lukuunottamatta kourallista cashew-pähkinöitä ja riviä tummaa suklaata. Huomenna taas koiran kanssa lenkille, mutta katsotaan mitä muuta päivä tuo tullessaan :) Ehkäpä vaa'alle?

Mun poikaystävä on muuten tosi taitava kokkailemaan kaikkia muiden maiden ruokia, olisitteko kiinnostuneet näkemään kuvia niistä? Ruokapostaukset on kyllä mun lemppareita!

3 kommenttia:

  1. Joo, pistä ruokakuvia!

    Ja poikaystävävitutus on mullakin aika tehokas motivaattori repästä kunnolla (viime sunnuntaina 1h 40min crosstrainerilla..).

    VastaaPoista
  2. Oon kans huomannu, että sillon kun jotenkin huono päivä ja kaikki ärsyttää niin jaksan lenkillä paljon paremmin ja tuntuu et virtaa riittää!

    - Sofia

    VastaaPoista
  3. Shirley: Niitä sitten seuraavaksi tulemaan :) Hahah sulla olikin aika hyvät purkaukset! Itse en ihan noin vaativiin suorituksiin pysty...

    Sofia: Toi on oikeesti totta! Kyllä sitä energiaa jostain ihmeen lailla tulee kun oikeen vituttaa :D

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!