sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Keep going!

Heipsan! Kiitos edelliseen postaukseen tulleista kommenteista, piristi tosi paljon <3 Alkaa pikku hiljaa sujua kaikki taas, jumpissa en ole vähään aikaan käynyt mutta salilla kylläkin. Mua tosissaan kyllästyttää toi salilla treenaaminen, tuntuu etten osaa tehdä oikein niitä liikkeitä oikein eikä niistä ole mitään hyötyä. Mulle kuuluu tuohon sopimukseen oman kunto-ohjelman laatiminen, joten pitää sekin pyytää! Tänään tein itse laatimani kunto-ohjelman, joka on kyllä tuottanut tulosta! Mun hauislihakset ovat kasvaneet tässä parissa viikossa tosi paljon, ne oikeen jo tuntee :D Kunto-ohjelman jälkeen kävin juoksemassa lenkin, joka oli pidempi kuin olin koskaan ennen juossut! Tuli tosi hyvä fiilis. Huomenna menen Bodypumpiin, johon mulla on viha-rakkaussuhde... Inhoan sitä jumppaa yli kaiken koska se on niin raskas, mutta toisaalta tulokset huomaa nopeasti. Oliskos teillä vinkkejä, miten saa "alleja" pienemmäksi? Ne ovat mulle ikuinen ongelma... :/

4 kommenttia:

  1. Munkin allit on aivan järkyt enkä saa millään niitä pienemmiks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vertaistuesta, toivottavasti joku neuvoo meitä täällä!

      Poista
  2. Uiminen olis ihan superhyvä laji käsien kiinteyttämiseen. :) Mulla on myös käsivarret tullu nyt ihan viime vuoden aikana isoksi ongelmaksi (kirjaimellisesti, hah :D) kun lihoin talven aikana viitisen kiloa ja tuntuu että ainakin puolet siitä meni suoraan käsivarsiin.

    VastaaPoista
  3. Ojentaja liikkeet taljassa, punnerrukset ja dipit on aivan loistavia:) Niillä olen saanut kyl kiintetytetyä käsiä huomattavasti ei enää allit hölly:) Kannattaa kattoa esim.youtubesta noi liikkeet.

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!