keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

-


Nyt on kyllä ollut pari sellasta haistapaskapäivää. Liikunnat mennyt loistavasti, joka päivä olen juossut lenkin ja nyt lähden jumppaan, mutta ihmissuhdeasiat näyttää punaista valoa. Onneksi saan nyt liikunnasta niin paljon energiaa, että eteenpäin porskutetaan.

Mä yritän kovasti ettei tästä tuu sellasta lässynläämiltämustatuntuu-blogia, mutta jos illalla on vielä kökkö fiilis niin tuun kertoilemaan tilanteista. Anonyyminähän tässä kirjoitellaan!

PS. Sinä IHANA joka kirjoitit mulle todella kivan kommentin ensimmäiseen postaukseeni, niin poistin vahingossa kommenttisi kokonaan! Hyvä minä... Kiitos kuitenkin :)

2 kommenttia:

  1. Blogisi on todella mielenkiintoinen! Onnea saavutuksistasi ja tsemppiä jatkon suhteen! :)

    Itse olen melkein samassa tilanteessa sinun kanssa, lähtöpaino on melkein sama ja suunnilleen sama tavoitepainokin meillä on.

    VastaaPoista
  2. Bongasin blogisi (itseasiassa juurikin Jemminan profiilista :D) ja täähän on tosi kiva! Itsekin oon muutaman kuukauden ajan jo yrittänyt säännöllisen epäsäännöllisesti pitää treenailublogia, joten on tosi kiva löytää kohtalontovereita. Olen nimittäin myös aika samoissa mitoissa teidän molempien kanssa. :) Innolla seuraan projektiasi!

    PS. valitettavasti ne haistapaskapäivätkin kuuluu elämään, itselläni tänään kanssa sellainen.. :S

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!