tiistai 19. maaliskuuta 2013

Bodyjam-fiiliksiä


Heiii!
Nyt on mennyt ihan hyvin, mitä nyt viikonloppuna tuli hieman herkuteltua mutta olen yrittänyt nyt saada kiinni normaalista rytmistä.
Olin tosiaan eilen Bodyjamissa (60 min) ja olin tosi pettynyt. SH'Bam on mun mielestä tosi ihana tanssitunti, eivätkä liikkeet ole liian vaikeita. Bodyjamin liikkeet taas olivat minulle aivan liian vaikeita, eikä kunnon hikeä tullut pintaan kun yritin vain askeleita saada kuntoon. Olisi varmaan pitänyt vaan mennä jollain perus astu viereen astu keskelle - tyylillä koko tunti, että olisin saanut jotain tästäkin tunnista irti. Taidan pidättäytyä vaan siinä SH'Bamissa.

Tänään mulla on ehkä joukkoetreenit (toivottavasti), mutta jollei ole niin tieni käy johonkin jumppaan. Näistä kolmesta vapaapäivästä aion ehdottomasti ottaa kaiken irti.


Onko täällä ketään joka olisi käynyt tuota Bodyjamia testaamassa?

1 kommentti:

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!