perjantai 15. maaliskuuta 2013

Motivaatio kohdillaan



Hei taas! 
Nyt olen vihdoin saanut motivaation takaisin. Eilen oli vapaapäivä, ja olin varma etten jaksa tehdä mitään. Vetelehdin koko päivän ja nukuin päiväunet. Yhtäkkiä sisäinen Samu-Sirkkani (eikö se ole se omatunto? :D) heräsi ja minun oli pakko lähteä salille. Salilla pyörikin sopivasti Bodypump ja pujahdin sinne. Onneksi se oli vain 45 minuutin mittainen, en olisi jaksanut enempää. Kunto on päässyt laskemaan pohjamutiin. Kyykkyjen aikana jalkani tärisivät, ja vatsalihaksia tehdessä meinasin jo luovuttaa. Jotenkin onnistuin sulkemaan kivun pois ja keskittymään puhtaisiin liikkeisiin. Vatsalihaskipu on sellaista, joka iskee pahiten - jopa enemmän kuin kyykyt. 

Ostin Hera80-proteiinijauhetta (suklaa), ja meinaan jonkun rankan lihaskunnon jälkeen aina vetäistä sellaisen huiviin. Sitä ei tosin voi joka päivä litkiä, tai alkaa paino yhtäkkiä nousemaan. 

Seuraavaksi jumppaan sunnuntaina, nyt perjantaina ja lauantaina olen täysipäiväisesti töitä. Tällä hetkellä mulla on kutina, että voisin pitää alkoholivapaan viikonlopun. Kerrankin ;-) 



2 kommenttia:

  1. Jeejee siistii et säki päivittelet taas B) voitais molemmat asettaa tavoitteeks et ruissii mennes paino olis 70kg tai alle? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois ! Eikä siihenkään oo kauheesti matkaa enää ;-)

      Poista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!