tiistai 12. maaliskuuta 2013

Kamala iltapaino


Heipsan! Järkytyin äsken vaa'alle mennessäni, sillä iltapaino näytti 79,5.  En kuitenkaan tosta enempää anna sen nousta, sen olen päättänyt. Kahdeksaankymppiin en enää koskaan ikinä milloinkaan aio palata. 

Tosiaan, se viimeviikkoinen palloilulajikokeilu menikin pipariksi minusta riippumattomista syistä, mutta tänään pääsin vihdoin tositoimiin! Puolentoista tunnin kunnon palloilutreeni, punainen naama, litra hikeä, kolme pullollista vettä. Ja niiiiiin ihana olo! Olen pitkästä aikaa tosi onnellinen ja iloinen että olen palannut kyseisen lajin pariin. Huomenna on varmaan olo sen mukainen :D Parempi vaan. 
Tuo treeni antoi todella paljon motivaatiota jatkaa liikkumista, treenaamista ja oikein syömistä. Tänään syömiseni ovat menneet ihan nappiin, lukuunottamatta yhtä suklaapatukkaa. Olen aika suurpiirteinen ja välillä turhankin huoleton, enkä anna tuon lipsahduksen musertaa mieltäni. 

Huomenna olen töissä 8.30-21.15 (kivaa tämä kahden duunin tekeminen) joten en millään ehdi salille. Torstaina menen kyllä jotain tekemään, mieluiten menisin jumppaan, jos vaikka Bodypump pyörisi silloin. 

 Kiitos kaikille ihanista kommenteista! Ne lämmittävät mieltäni enemmän kuin uskottekaan :-) 

Palaillaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!