tiistai 5. maaliskuuta 2013

Long time no see







Heippa pitkästä aikaa!

Päätin herättää blogin nyt henkiin, jotta saisin jotain motivaatioita tähän projektiini. Viimeiset pari kuukautta on mennyt hujauksessa, enkä ole oikeastaan mitään liikunnallista tehnyt... Se näkyy varmasti vaa'alla, mutta olen hyvin taitavasti sitä vältellyt.

Huomenna on kuitenkin edessä asia, jota olen ajatellut tekeväni viimeiset kolme vuotta. Menen nimittäin pelaamaan erästä palloilulajia, jota olen harrastanut 11 vuotta. Minulla on ollut NIIN kova ikävä tätä kyseistä lajia, ja olen älyttömän innoissani päästessäni taas vähän pelaamaan! Jos pelaaminen vielä sujuu, olen ajatellut hakea ihan viralliseen joukkoeeseen pelaamaan. Toivottakaa onnea :)

Kiitos teille ihanille lukijoille, jotka ovat vielä mukana ja toivottavasti jaksatte seurailla jatkossakin! Tällä hetkellä minulla on sellainen tunne, että tuloksia saadaan aika nopeastikin jahka liikunnan makuun pääsen, joten kuviakin on tulossa.

6 kommenttia:

  1. Hei, tsemppiä sinulle! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa että säkin oot palaillut bloggaamaan! (: Mulla on nyt alkuvuosi ollut myös pelkkää motivaation puutetta ja paino noussut hujauksessa. Mutta nopeasti se siitä taas lähtee kun motivaation takaisin saa. Tsemppiä kovasti sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä :) Tottahan toi on. Kun saa itseään niskasta kiinni ja menee edes sinne pariin jumppaan viikossa niin kyllä niitä tuloksiakin alkaa näkyä! Kiitos paljon kommentistasi ja tsemppiä sullekin ;-)

      Poista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!