lauantai 21. tammikuuta 2012

!!!



Siis en ole pitkään aikaan ollut näin iloinen! Mun paino on 79,9 !!!!!! Ja tiedän, sata grammaa niin olisi 80, mutta mulle tuo sata grammaa on mahdottomasti. Mun paino ei ole ollut näin alhainen kahteen vuoteen! Nyt jatketaankin sitten rankalla linjalla, jotta paino vielä tippuisi tuosta. Huomenna aamulla en käy vaa'alla, koska se saattaisi masentaa jos alkaisi 8-numerolla.

Eilen piti mennä Bodypumpiin, mutta menin sinne tunnin liian myöhään (olen hyvä katsomaan aikatauluja) joten päätin sitten mennä salille 45 minuutiksi. Ja nyt on käsilihakset kipeät!

Ruokapäiväkirja tältä päivältä:

- aamiainen: kaurapuuro mansikoilla, lasi appelsiinimehua
- välipala: appelsiinismoothie, profeel ananasviili, kauraomena-välipalapatukka
- päivällinen: uunikasviksia, sisäfilepihvi (huom. ei hiilihydraatteja!) Jälkiruoaksi viisi palaa tummaa suklaata ja kourallinen popcornia
- iltapala: omena

Kalorimääräksi tuli Kiloklubin mukaan 1112. Se on aika vähän, mutta kelpaa nyt täksi päiväksi. Enemmän kasviksia pitäisi tuo mukaan syödä.
Tämän päivän liikunnat ovat jääneet aika vähäiseen, kävin vähän yli puolen tunnin reippaalla lenkillä koiran kanssa, ja tuossa lumimäärässä se oli kyllä aika rasittavaa!


Kiitos vielä tukijoille ja etenkin kommentijoille, te viette minua eteenpäin! <3

2 kommenttia:

  1. Aika ihanteellinen kalorimäärä, kunhan ei ala väskättää sen takia. Noi kiloklubin mittarit on aika ahdistavia, mulla on usein ne kaikki punasella :/ Ja se ei esimerkiksi laske pinaattikeitosta yhtään kasvista että en sit tie kuinka luotettavana sitä voi pitää. Huomasiks et sinne voi merkata myös vesilasit? :D

    VastaaPoista
  2. Mut noi kalorit on kyllä mun mielestä vähän liian vähän! Joo, mullakin on kaikki punasena, esim. yks päivä kun en syönyt yhtään herkkuja niin "liian paljon herkuttelua" ja tänäänkin luki etten ois syönyt yhtään kasviksia...:D

    juups huomasin vesilasit muttei ne oikeen vaikuta mihinkään? Vai?

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!