tiistai 31. tammikuuta 2012

Takapakkia





Heippa kaikki ihanat tukijat! Postailuja ei ole näkynyt nyt ainakaan viikkoon, syynä siihen on kipeys. Mä olen ollut kuumeessa ja äärettömän sitkeässä nuhassa, joten en ole päässyt harrastamaan minkäänlaista liikuntaa ja on tullut kyllä herkuteltuakin. Nyt kipeys on pikkuhiljaa lähtemässä pois, ja tarkoituksena olisi ylihuomenna mennä jumppailemaan taas, ihanaa! Olen kyllä oppinut sen, ettei kannata ollenkaan kipeänä mennä rehkimään, tai se kostautuu tuplana takaisin.
En ole uskaltautunut vaa'alle, masentuisin vain! Menen vasta sitten, kun olen päässyt kunnolla jumppaamaan. Kuitenkin pitää varautua siihen, että paino on noussut tämän pienen herkutteluviikon ansiosta... No, nyt on tullut syötyä sitten ainakin aika pitkän ajan edestä!

3 kommenttia:

  1. Jeejee onneks et luovuta vaan meet sinne jumppaan taas :) Mul käy aina sairastumisen jälkeen niin etten jaksa tehä enää mitään :D toivottavasti pysyn terveenä...! Äläkä siitä painosta huoli vaan siitä et oot nyt sit oikeesti kunnossa.

    VastaaPoista
  2. Moi!

    Pystyn samaistumaan sun tilanteeseen tosi hyvin (tai no en tällä hetkellä kipeenä olemiseen, mutta tajuat varmaan), oon ite 17-vuotias, saman pituinen ja painoinen kun sä. Samalla lailla terveellisesti yritän laihtua. Alan seuraaman sun blogias, toivottavasti sä onnistut saavuttamaan tavottees ja myös tuut terveeksi pian! :)

    VastaaPoista
  3. Seea: <3

    senttinen: heh hyvä! :) kiitos kivasta kommentista, terveenä ollaan jo!

    VastaaPoista

Kommenttiasi tarvitaan, KIITOS!